Retouren en restituties

Wij volgen een retourbeleid van 14 dagen, gedurende welke een klant een artikel dat onbeschadigd, ongedragen en ongebruikt is met labels die nog bevestigd zijn binnen 14 dagen geretourneerd kan hebben vanaf het moment waarop het artikel werd ontvangen. De leverancier zal ook een retour- / terugbetalingsbeleid verstrekken voor eventuele beschadigde of defecte items zolang claims worden geplaatst binnen de overeengekomen dagen na ontvangst van het item. 

Als er 14 dagen verstreken zijn sinds uw aankoop, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden. U bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van teruggave. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.

Extra niet-retourneerbare items:
Cadeaubonnen
Downloadbare softwareproducten
Sommige items voor gezondheid en persoonlijke verzorging

Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden verleend (indien van toepassing)
Boek met duidelijke tekenen van gebruik
CD, DVD, VHS-tape, software, videogame, cassettebandje of vinylplaat die is geopend
Elk item dat niet in de oorspronkelijke staat verkeert, is beschadigd of ontbrekende onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout
Elk item dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd

Restituties (indien van toepassing)

Om uw retour te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of een aankoopbewijs nodig en een foto van uw product. Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, wordt er een e-mail  naar u gestuurd om u te melden dat uw geretourneerde artikel is ontvangen. U wordt  vervolgens op de hoogte gehouden van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling. Als u bent goedgekeurd, wordt uw teruggave verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode.

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw. Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat uw teruggave officieel wordt geplaatst.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geplaatst.
Als u dit allemaal hebt gedaan en u heeft uw restitutie nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op via onze contact pagina.

Uitverkoopartikelen (indien van toepassing)
Alleen regelmatig geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, helaas kunnen verkoopartikelen niet worden terugbetaald.

U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendingskosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kan duren voordat uw uitgewisselde product u kan bereiken, variëren.